29 mars, Tar en paus

Jag har tråkigt och har för stunden tröttnat på städningen:

Dagens låt: Solomon Burke - Don't give up on me
Dagens klädsel: Tights, strumpor, Tunika som jag fått av Linda, och convers på fötterna.
Dagens frisyr: Hängande med en böj vid luggen.
Dagens smink: Concealer, foundation, ögonskugga, ögonbryns skugga, eyeliner, Mascara och rouge.
Dagens planer: Inga speciella planer för ikväll, städa lite mer kanske och eventuellt film
Dagens vill ha: Städhjälp
Dagens saknad: -
Dagens drog: Min nya bodybutter som jag och gått och luktat på hela dagen
Dagens tråkigaste: Att behöva städa...
Dagens måste: Städa! Jag tror mina dammråttor börjar gå av sig själv snart!
Dagens köp: Potatis, bacon, mjölk, ägg och bröd.
Dagens dricka: Juice
Dagens roligaste: När jag såg att poängen för den här kursen är uppdelade på flera saker, så tentan inte hamnar på 15 poäng. Tjoho!
Dagens kärlek: Musiken medan jag städat
Dagens mående: Helt okej ändå. Lever livet, livet lever.
Dagens rätt: är inte dagens fel. Eller är fel rätt och rätt fel? 
Dagens I-lands problem: Vart ska jag göra av alla mina saker i lägenheten? Och alla mina kläder? jag behöver rensa, omöjligt att jag använder 2 ton kläder.
Dagens bekväma: Att jag tog bussen hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0