5 April, Inflyttningsfika

Igår hade jag mostrar med familjer på besök, det var inflyttningsfika som gällde. Vi åt god smörgåstårta och kladdkaka med grädde. Så underbart gott det var, skulle kunna äta ihjäl mig på smörgåstårta! Var som sagt inflyttningsfika som gjorde att jag fick fina saker till min lägenhet! En tavla, en ljusgrej, en affisch, en kaffeburk, en smyckesgrengrej och fina koppar. Fick också min matta i vardagsrummet av Mamma och pappa när jag flyttade in! Var väldigt trevligt igår i alla fall och väldig kul att träffa alla! :) Affischen som jag fick av Linda var den från moderna museét som jag velat ha jättelänge! Kan lägga upp en bild på den sen när jag fått tag i en ram till den!

Nu sitter jag och kollar på skattkammarplaneten på ettan men ska strax ner och handla och sen laga mat. Potatis och någonting it is! Ska sedan fortsätta läsa och så får jag sen se vad kvällen bjuder på. Film gissar jag på!


Jag rotade fram Mammas gamla klänning ur källaren när jag var och hälsade på hemma.
Den är fin. Visade sig att Linda också ville ha den så vi får nog ha delad vårdnad om den.


Mitt fönster. Jag gillar det när det är mörkt ute. Massor med ljus! Ljusgrejen längst bort,
den lila, den fick jag av Sussu & Co och tavlan som står där också :)


Muggarna jag fick av Sirpa och dom, så fina! Nu står dom i min bokhylla! :)


Kaffeburken fick jag av Sirpa och den silvriga smyckesgrenen fick jag av Linda! :)


Köpte en ny tavla igår också, Marilyn Monroe börjar svämma över i min lägenheten.
Två tavlor, vinglas, glasunderlägg och en bricka. Men ack, så vacker hon är! ;)


Vår bäbis var också här och hälsade på. Han sov mest och när han inte gjorde det
så sprang han mellan folks ben, åtmistone mina. han är fin han :)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja, va fint....kul o vara hos dig oxå, vi kommer nog fleeeeeeeeeeeer ggr, kanske ev nu på fredag redan om du är hemma, jag ringer i veckan KRAM

2010-04-05 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0