11 April, Helgen som var

Nu är helgen snart över och det känns lite tråkigt. Men ja, man skulle ju inte uppskatta fredag och lördag utan de resterande dagarna. I fredags var vi först ute vid campus, vi satt ute vid ett lusthus och satt och prata med en massa människor. Jag och Moa gick sen in mot stan och gick till Lilla Örebro som är en pub. Men det var nog vandringen in som var roligast, jag fastna i ett stängsel i ett buskage och fick största hålet i mina strumbyxor. Där fick jag också stå ett tag för att Moa fick först inte loss mig. Men ja, promenaden in kommer vi alltså inte glömma. Efter Lilla örebro gick vi en sväng till Pitchers och sedan hem till mig, och nu har jag en tjock jäkla gren stående i min hall som jag inte har en aning om hur jag sk akunna forsla ut. Den står ju inte i vägen men ja, får kanske vänta tills någon natt då jag är vaken och dra ut den då...

Igår var vi bakis. Jag och Moa kändes oss båda som sju svåra år, men vi lyckades ta tag i oss själva vid nio tiden och då började vi göra oss iordning. Någon timme senare gick bort till universitetet för att vara träffa alla andra, vi hamnade på Bärseback (tror jag det stavas) och på publikum. Som är typ lokaler med musik men man får ta med sig sin egna dricka. Hade iallafall jättekul där och vid tvåtiden var det dags att börja dra sig, så då gick vi hem och sov. Idag känner jag mig inte direkt pigg men ska väl ta och läsa lite och så för att göra mig redo för skolan imorgon. Men först blir det nog dusch och nåt att käka! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello iidauska ,blev det inga kort tagna under helgen?hörde att det hände en del:)puss

2010-04-11 @ 21:01:13
Postat av: Susanna

...hmpf hände en del, vad ? / nyfikna moster....undrar

2010-04-12 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0