5 April, Nytt hår

Jag har klippt av mig håret. Okej inte helt av, bara lite, det är inte rakat eller så men det är kort och jag trivs i det. Det är en sne page, en extremare variant av vad jag klippte sist också. Håret är alltså lång på ena sidan, ner till käken och på andra sidan slutar det strax under örat. Det låter inte direkt fint när man förklarar det men det är fint! Denna gång var det Linda som fick bestämma hur jag skulle klippa. Jag satt, Linda bestämde och Mamma klippte. Som sagt, riktigt nöjd! :)




Kommentarer
Postat av: frisören

Hello .lite korrigering det är bobb klippning,med ena sidan lång,haha, men det blev jätte snyggt:)puss

2010-04-05 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0