19 april, Woop Woop

Jag funderar på att byta bloggställe, eller vad man kallar det. Blogspot.com har så mycket lättare att göra roliga bloggar. Man behöver inte hålla på med html-koder och sånt. Mycket roligare, men har dock inte bestämt mig än. Så får väl se hur jag gör. Allt verkar bara så smidigare där.

Ikväll blir det lite plugg i alla fall, imorgon är det 45 minuters redovisning som gäller. Det är tur att det är grupparbete så man inte behöver stå där ensam och prata så länge. Men förhoppningsvis går det bra och jag glömmer inte bort vad jag ska säga! :)

Slutligen så vill ajg baara säga; JAG KLARADE TENTAN FÖR FAN JÄVLA TUSAN! Woop woop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad bra,det var ju en stor tenta ,vad skönt:)nu är det bara att fortsätta i samma stil!!!!puss

2010-04-19 @ 20:19:10
Postat av: Susanna

Graaatttiiiis !!!

2010-04-20 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0