16 april, Vanligtvis måsten men inte idag

Det är fredag och dagen har inte spenderats åt något speciellt, har pluggar lite grann. Men mer av det blir det imorgon och på söndag. Idag har det varit så extremt skönt att inte göra mycket alls. Kollat film och läst sådant som inte har varit kurslitteratur och bara vara hemma, utan tanken att idag måste jag läsa. Utan bara låtit det vara och bestämt mig för att ta allt sånt imorgon och söndag. Nu i veckan känns det knappt som om man varit hemma, skolan hela dagarna och kvällarna har man kommit hem landat i soffan, ätit och sen pluggat det som ska vara till dagen efter. Det är helt enkelt mycket nu! Så därför har dagen varit riktigt bra! :) Igår kväll var också skön, då blev det ett stycke film och ett stycke hemmagjord pizza och ett stycke vän :)

Föresten så fick jag stopp i diskhon igår. Vi gjorde allt för att få bort det, hällde vatten och hade i diskmedel, provade med kokande vatten, men det var verkligen stopp! Så idag på förmiddagen när jag sitter och beklagar mig för pappa i telefon så hör jag hur det låter som om det suger till i hela köket. Det lär verkligen som det var hela köket som skramlade till, och så försvann stopper bara sådär! Jag pinkade nästan ner mig för jag inte var beredd på ljudet men ack så glad jag blev. Jag kunde äntligen diska! Tjoho!

Men ja, det var ju en kort uppdatering till mamma, nu ska jag återgå till talang! ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Detta inlägg var nog det bästa på hela dagen! Gott skratt fick jag mig allt! ;-)

2010-04-16 @ 23:55:59
Postat av: Susanna

...ett stycke vän...och sen VI gjorde

Who is your friend?

2010-04-17 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0