13 april, Kocken

Nu ska jag strax laga chili con carne och jag kommer hålla Linda ensamt ansvarig för hur detta kommer smaka eftersom det är hennes recept jag ska följa. Okejdå, lite mig själv också men mest henne. Så Linda, nu vet du!

Förövrigt så har vi redovinsing imorgon. Usch. Så jag går runt här hemma och över på det jag ska säga och skulle grannarna höra mig skulle de tro att jag förlorat förståndet, eftersom jag går och upprepar socialpolitik hundra gånger om och jag får aldrig något svar eftersom jag är ensam. Men nu är maten som gäller, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska fråga nån granne om du kan diskurera lite socialpolitik:)puss

2010-04-13 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0