12 april, Glassplitter

Idag har jag hunnit med att vara i skolan och så krossade jag att  glas här hemma, och då menar jag verkligen krossade! Det var inte så att det blev några stora bitar utan snarare en miljard små. Jag fick krypa runt på golvet med dammsugarn och suga upp allt typ från sidan för att inte göra repor i golvet. Jag tror nog det hade blivit det om jag hade tryckt på med dammsugarn "uppifrån". Så nu har jag säkert mikroskopiska glasskrävor lite varstans, även om jag dammsög hela mattan, golvet och soffan. Var ju tvungen att med trasa torka upp det som fanns i glaset också. Så halva min dag har bestått av att få bort glas från min vardagsrumsgolv. Jag har också hunnit plugga lite inför redovisningen på onsdag och läste lite till historieprojektet som ska vra klart om två veckor och det är något jag ska fortsätta lite med nu sen så ska jag sooooova. Så, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0