1 April, Besöket Sarah

Dom senaste dagarna har jag haft besök av Sarah, vilket har varit förbannat trevligt. Vi har fikat, haft besök av shopping djävulen, ätit mat, druckit vin, dansat, sovit, dansat lite till, ätit godis, druckit cider, varit domare i armbrytartävling, kikat film, lyssnat på musik in på småtimmarna. Vi har alltså haft några effektiva dagar och jag haft riktigt kul! :) Jag hittade föresten världens finaste jacka på Lindex, eller rättare sagt Linda hitta den först. Men den var så fin och alldeles alldeles undebar och jag vill ha den! Men ja, student som jag är får jag helt enkelt leva utan den. Trots sorgen i mitt hjärta som det ger att lämna den där! 

Imorgon ska jag nog röra mig hem mot Kungsan en sväg och hälsa på. Men återkommer på söndag för att då kommer Mostrar med familj hit och inflyttningsfikar, vilket innebär (förhoppningsvis) smörgåstårta och kladdkaka! Så därför måste jag snart plocka undan här i lägenheten efter gårdagens och nattens bravader! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0